برق عشق

اگر به دنبال راهی هستید که جان تازه ای به یک لگو یا متن تایپ شده ای بدهید می توانید از دو تکنیک رایج glowing edge  ( لبه ی درخشان ) و یا drop shadow ( سایه اندازی ) استفاده  کنید . این روش بر پایه ی اصول تایپ روی الگوی خاصی است که می گوید هنگامی که چیزی روی یک زمینه ی شلوغ یا متحرکی قرار گرفته است در صورت وجود یک لبه ی متضاد بسیار آسان  دیده می شود . در این روش نور دهی به زمینه ی یک تصویر ، به میزان قابل توجهی متن یا لگو را از زمین جدا کنیم . این تکنیک تقریباً با هر لگو و متنی قابل اجرا است .

برای خواندن ادامه آموزش به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

   ایجاد اعوجاج در یک خط

کار را با یک لایه ی background  که با رنگ مشکی پر شده آغاز کنید . یک لایه ی جدید با نام dod ایجاد کنید. با استفده از ابزار paint brush  یک خط کلفت ایجاد کنید به طوری که وقطی خط را محو میکنیم زود پاک نشود. با استفاده از ابزار در   Smudge tool  برای ایجاد کشش به درون مارپیچ و مارپیچ کردن بخش هایی از خط سفید استفاده کنید.

 

برای خواندن ادامه آموزش به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 9:15 ::  نويسنده : kltd and m3

 

 

حتماً شما هم در عکس های خود مشاهده کرده اید که چشم هایتان قرمز شده است . این اتفاق در بعضی از عکس ها می افتد و باعث ناراحتی شما می گردد. برای اصلاح این گونه عکس ها در کامپیوتر نرم افزارهای زیادی وجود دارد . فتوشاپ هم مثل سایر نرم افزار ها راه حل هایی را برای این گونه مشکل ها دارد .برایاصلاح این عکس ها در فتوشاپ

 

1-      ابتدا عکس مورد نظر را باز کنید .

2-      در پائین پلت لایه ها روی سومین آیکون از سمت راست یعنی create new fill or adjustment layer  کلیک کنید ار درون این آیکون  channel mixer  را انتخاب کنید . سپس تنظیمات زیر را اعمال کنید .

Red  :0%

Green  : 50%

 

 Blue :50%

 

3-      رنگ پیش زمینه در جعبه ی ابزار به مشکی تبدیل کنید .سپس لایه ی ماسک را انتخاب کنید و با فشار دادن کلید Alt-Backspace  لایه را به مشکی تبدیل کنید با این کار ما به رنگ اصلی عکس بر می گردیم

 

    4- اکنون رنگ پیش زمینه را به سفید تبدیل کنید و سپس ابزار paint brush  را انتخاب کنید . اندازه قلم را به اندازه قرمزی چشم تنظیم کنید سپس با قلم روی قرمزی چشم کلیک کنید .

 

 



 

 

آموزش ایجاد جلوه متالیک در متن . اگر در کار با نرم افزار فتوشاپ حرفه ای هستید این مطلب را از دست ندهید.

لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.