برق عشق
یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : kltd and m3

 


 

تـو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب


بدینسان خــوابها را با تو زیبـــا می کنــم هر شب


تبـی این گاه را چون کـــوه سنگین می کند آنگاه


چه آتشها که در این کــــوه برپا می کنم هر شب


تماشایی است پیـــچ و تاب آتش ها خوشا بر من


که پیــــــچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شب


مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست


چگــــونه با جنون خــــــود مدارا می کنم هر شب


چنان دســتم تهی گردیده از گــــرمای دســـت تو


که این یخ کرده را از بیکسی ها می کنم هرشب


تمام سایه ها را می کشـــم بــــر روزن مهتـــــاب


حضورم را ز چشم شـهر حاشا می کنم هر شب


دلــم فریاد می خواهد ولـــی در انـــزوای خویــش


چـــه بی آزار با دیوار نجـــوا می کنـــم هــــر شب


کجـا دنبـــال مفـــهومــی برای عشق می گردی ؟


که من این واژه را تا صبـح معنا می کنم هر شب

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.